Subject: FW: Harjumaa Keila-Tutermaa haja piirkonna keskpingevõrgu parendamine IP4436
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 29 Apr 2024 16:58:33 +0300

Tere

Palun registreerida minule täitmiseks.

Delta viit 7.1-2/24/25251-4

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn / Transpordiamet
<https://www.transpordiamet.ee/>

From: Hardo Aun <[email-masked]>
Sent: Monday, April 29, 2024 4:36 PM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Subject: Harjumaa Keila-Tutermaa haja piirkonna keskpingevõrgu parendamine
IP4436

Tere

Saadan ülevaatamisele asendiplaani. Allalaetav siit:
<https://www.dropbox.com/scl/fi/2mf9bb89fiyrt5jc2vhe7/P19177_IP4436_asendi
plaan_V2.dwg?rlkey=ophehr5kfzmyd8w2clmy741o0&st=qc9sk6gf&dl=0>
https://www.dropbox.com/scl/fi/2mf9bb89fiyrt5jc2vhe7/P19177_IP4436_asendip
laan_V2.dwg?rlkey=ophehr5kfzmyd8w2clmy741o0&st=qc9sk6gf&dl=0

Teie tähelepanekud sisse viidud ja ka ristmevälja joonised koostatud.

Alajaamade paigaldamisele ligipääsud on tagatud läbi  erakinnistute,
vastavalt Kopli ja Vana-Kindluse kinnistud (sissesõidutee on olemas).

Andke siis tagasiside antud asendiplaanile, et saaksin vormistada varsti
ära ka IKÕ plaanid TRAM-i kinnistutel.

Lugupidamisega,

Hardo Aun

Projektijuht-projekteerija (Elekter, Side, Valgustus)

THS Projekt OÜ

Tel: +372 58009470

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

From: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, April 19, 2024 11:28 AM
To: Hardo Aun <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Subject: RE: harjumaa Keila-Tutermaa haja piirkonna keskpingevõrgu
parendamine IP4436

Tere

Lisan juurde, et riigitee nr 11410 ääres palume samuti peamiselt min
sügavuseks 2,2m (bussipeatus, ristumine jne).

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn / Transpordiamet
<https://www.transpordiamet.ee/>

From: Laur Kõiv
Sent: Friday, April 19, 2024 11:19 AM
To: 'Hardo Aun' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: harjumaa Keila-Tutermaa haja piirkonna keskpingevõrgu
parendamine IP4436

Tere

Oleme projekti asendiplaani üle vaadanud ning edastame enda tähelepanekud.

Palume asendiplaanil kajastada ristumiste ning kulgemiste asukohas nn
läbilõikeid projekteeritavate kaablite kohta.

Näidis:

Riigitee nr 8

*	Tutermaa piirkond, palume nihutada kaeviku asukohta eemale märgist
ning teest.

*	Tutermaa. Võimalusel palume nihutada maakaabel teemaa piirile.

*	Kaevikud on liiga lähedal kergliiklustee katte servale, palume
nihutada eemale 1m.

*	Kuidas on tagatud juurdepääs alajaamale, alajaam paikneb
kergliiklustee ääres? Alajaam on projekteeritud Transpordiameti
maaüksusele ning vajab täpsustamist.

Riigitee nr 11410

Lahenduse koostamisel arvestada teeprojektiga- Riigitee 11410
Kiia-Vääna-Viti km 0,0 - 0,45 teekatte taastusremont, teeületuskoha ja
bussipeatuste ümberehitamine.

*	Alajaam paikneb rajatava kergliiklustee ääres ning kuidas on
tagatud juurdepääs alajaamale. Kergliiklustee kaudu juurdepääsu pole
võimalik tagada. Lisaks on alajaama uksed projekteeritud avanema
kergliiklustee poole, tuleb ümber tõsta.

*	Antud piirkonnas arvestada kaeviku planeerimisel teeprojektiga
(äärekivid, täringukivi katted, katted jne), hetkel kattub äärekividega ja
täringukivide katetega.

*	Sügavuste osas tuleb arvestada märkidega, tähispostidega ning
teede REK alal min sügavus 2,2m.

Samuti palume arvestada truupidega ning valgustusmastidega ning sügavuse
nõuded vastavalt tabelis 1 toodule.

*	Kaeviku kaugus mulde nõlvast nihutada 1m kaugusele.

Palume edastada materjalid, kas minu e-mailile või
<mailto:[email-masked]> [email-masked].

Juhime tähelepanu, et uute materjalide esitamisel võib märkuseid ning
asjaolusid lisanduda.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Hardo Aun < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Tuesday, March 26, 2024 11:35 AM
To: Laur Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Cc: Hans Keskrand < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: harjumaa Keila-Tutermaa haja piirkonna keskpingevõrgu parendamine
IP4436

Tere

Saadan kooskõlastamisele asendiplaani koos lõpliku taotlusvormiga.

Kuna seoses Keila-Paldiski maantee projektiga on meil erinõuded
kaablisügavuse osas, siis

võite täpsustada, kus soovite kaableid sügavamale.

Ristmevälja joonised, IKÕ plaanid ja seletuskirja saadan järgi, kui olen
teilt vastuse saanud (sh. kaabli sügavused).

Lugupidamisega,

Hardo Aun

Projektijuht-projekteerija (Elekter, Side, Valgustus)

THS Projekt OÜ

Tel: +372 58009470

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: Laur Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Thursday, March 14, 2024 8:08 AM
To: Hardo Aun < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Cc: Hans Keskrand < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: harjumaa Keila-Tutermaa haja piirkonna keskpingevõrgu
parendamine IP4436

Tere

Täpsustame ja anname teada.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Hardo Aun < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Wednesday, March 13, 2024 9:46 AM
To: Laur Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Cc: Hans Keskrand < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: harjumaa Keila-Tutermaa haja piirkonna keskpingevõrgu parendamine
IP4436

Tere

Kas Vana-Kungla kinnistul saaks ikka panna alajaama teisele poole teed
(vt. screenshoti).

Maaomanik ei luba teisele poole, kuna seal on põllutöömasinate
manööverdamiskoht).

Lugupidamisega,

Hardo Aun

Projektijuht-projekteerija (Elekter, Side, Valgustus)

THS Projekt OÜ

Tel: +372 58009470

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: Laur Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Wednesday, January 17, 2024 3:56 PM
To: Hardo Aun < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: Harjumaa Keila-Tutermaa haja piirkonna keskpingevõrgu
parendamine IP4436

Tere

Teamsi kooskolekuks sobib kolmapäev (24.01.) algusega kell 13.00.

Teamsi kutse palun saata:

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Ning võimalusel osaleb ka Tiit Harjak

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Kooskõlastuste üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Hardo Aun < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Tuesday, January 16, 2024 9:36 AM
To: Laur Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: Harjumaa Keila-Tutermaa haja piirkonna keskpingevõrgu
parendamine IP4436

Tere

Teeme nii. Andke jah teada.

Lugupidamisega,

Hardo Aun

THS Projekt OÜ

58009470

From: Laur Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Tuesday, January 16, 2024 9:06 AM
To: Hardo Aun < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: Harjumaa Keila-Tutermaa haja piirkonna keskpingevõrgu
parendamine IP4436

Tere

Saame vajadusel koosoleku Teamsis teha.

Lepin Hans Keskrannaga ning Tiit Harjakuga sobiva aja kokku ning annan
teile teada.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Kooskõlastuste üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Hardo Aun < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Thursday, January 11, 2024 8:33 AM
To: Laur Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Harjumaa Keila-Tutermaa haja piirkonna keskpingevõrgu parendamine
IP4436

Tere

Saan aru, et see nädal olete veel puhkusel.

Kas oleks võimalik, et enne kui teie ja Hans Keskranna tähelepanekud
projekti sisse

viin, arutaks need enne teiega Teamsis läbi? Et siis saaksin juba koos
antud tähelepanekutega vormistada ära ka juba projekti kooskõlastamiseks
vajaliku kausta (IKÕ plaanid, ristumised jne).

Mis aeg teile sobiks, et saaksin teile edastada Teamsi kutse?

Lugupidamisega,

Hardo Aun

THS Projekt OÜ

58009470

From: Laur Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Friday, January 5, 2024 4:03 PM
To: Hardo Aun < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Harjumaa Keila-Tutermaa haja piirkonna keskpingevõrgu parendamine
IP4436

Tere

Oleme teie poolt edastatud lahenduse üle vaadanud ning toome välja
põhilisemad tähelepanekud antud lahenduse osas. Tegemist on üldiste
märkustega ning projektiga tutvudes ning informatsiooni lisandudes võib
tähelepanekuid ning asjaolusid lisanduda.

*	Palume selgitada ning kajastada asendiplaanil täpsemalt milliseid
tehnovõrke ning kuidas soovitakse rajada (mitu maakaablit, mitu
reservtoru, kas on kaasnevaid kaableid, üheselt mõistetav rajamise meetod
jne?).
*	Palume võimalusel kajastada terviklikku geoalust projekteeritavate
tehnovõrkude alas.
*	Kaevikute paiknemine peab vastama Transpordiameti tüüpnõuetele
„Nõuded tehnovõrkude teemaale paigaldamise kavandamisel“, lisaks tuleb
arvestada perspektiivse tee paiknemisega. Juhul kui projekteeritakse
reservtorusid, siis arvestada, reservtorudesse hilisema kaabli paneku
võimalikkust perspektiivse tee seisukohast.

Asendiplaanil kajastada kaevikute mõõtmed ning vastavus tegelikkusele,
samuti kajastada asendiplaanil vahekaevikud jne.

*	Palume kaevikute paiknemist korrigeerida.

*	Asendiplaanilt nähtub, et mitmetes kohtades on kajastatud lahtisel
meetodil maakaabli paigaldus, mis ei vasta nõuetele (ristumiskohad, kaugus
muldest jne).

*	Palume infot, kuidas on tagatud alajaamale juurdepääsu võimalused.

*	Lisaks leiame, et kohati on tehnovõrkude paiknemist võimalik
nihutada rohkem riigiteemaa välispiirile või kõrval olevale maaüksusele
(sh ka riigitee nr 11410 Kiia – Vääna-Viti kulgevas osas).

Projektijuhi Hans Keskranna poolsed märkused liikudes Tallinnast Keila
suunas

1.	~ PK195+00-197+50 kavandada kaabe lähemale kinnistu piirile või
kõrvaloleva kinnistu piiri serva.

2.	~197+50 on alajaam kogujatee peale kavandatud. Ei ole sobilik
koht.

3.	PK 202+00. Ulukiläbipääsude kohas tuleks hinnata kaabli
paigutamise sügavust või nendes asukohtades kavandama kaabli kaugemale.

4.	PK 204+00 ristumine satub liiga perspektiivse maantee muldkeha
sisse. Osaliselt peab seal kohas minu hinnangul kõrvalkinnistule minema.

5.	PK 214+00 Ma ei saa sellest lahendusest täpselt aru.

6.	PK 220+00 Kergliiklustee tunnel. Sama küsimus mis punktis 3.

7.	PK 229+00 on elektrikaabel projekteeritud liiklussõlme muldkeha
sisse. Pigem kavandada ühenduspunkti viaduktist eemale.

Vajadusel saame täiendavalt konsulteerida.

Lisan infoks, et olen ise järgmisel nädalal (08.01-12.01) puhkusel.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Kooskõlastuste üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet